30 Nisan 2010 Cuma

C-5 BLOK

C5 Blok daire sahipleri burada görüşebilirsiniz?

39 yorum:

GÖKHAN LEVENTOĞLU dedi ki...

Merhabalar ben C3 blok no:3 0 533 346 17 28 - - 0549 830 00 50

GÖKHAN ÇALIŞEL dedi ki...

C5 BLOK D:49
SEVGİLİ KOMŞULARIM; BİZLERDE YÖNETİM İÇİN ENAZINDAN ŞİMDİ ORTAK HAREKET EDELİM.
MAİL ADRESİM gokhancalisel@mynet.com
cep tel 0 505 619 92 93

GÖKHAN ÇALIŞEL dedi ki...

ŞUAN AÇMIŞ OLDUĞUMUZ DAVA BİLİRKİŞİ RAPORUNUN MAHKEMEYE YETİŞTİREMEDİĞİ İÇİN HAZİRAN 25 VE TEMMUZ'A ERTELENDİ.

GÖKHAN ÇALIŞEL dedi ki...

ŞUAN AÇMIŞ OLDUĞUMUZ DAVA İLK GRUP İÇİN BİLİRKİŞİ RAPORUNUN MAHKEMEYE YETİŞTİREMEDİĞİ İÇİN "2.TÜKETİCİ MAHKEMESİNDE OLANLAR 1 HAZİRAN'A" "1.TÜKETİCİ MAHKEMESİNDE OLANLAR 25 HAZİRAN'A" ERTELENDİ.

Adsız dedi ki...

C-5 BLOK,D:33,DENİZ MANZARALI.SATILK.GSM:0(532)574 80 67

Ali DOĞAN dedi ki...

c-5 deki arkadaşlar bir hafta sonu kararlaştıralım ve buluşup yönetim aboneliklerle ilgli çalışmalara başlayalım.

Ali DOĞAN dedi ki...

c-5 deki komşularım 11 temmuz 2010 pazar günü saat 13:00 de buluşmayı öneriyorum nekadar erken gerekli işlemlere başlarsak okadar iydir.

xmxnmmm dedi ki...

Herkese merhaba,C.5 D.33 ten Ahmet Canat .Öncelikle herkese evleri hayırlı uğurlu olsun.Bu forumda kaç komşumuz var merak ediyorum.Herkesi nasıl bir araya toplarız .Bence çok zor .Bu interneti kullananda var kullanmayanda.Ali Bey önerinize bende katılırım.Ama diğer komşularımızın buna iştirakleri nasıl olacak.Saygılar.

xmxnmmm dedi ki...

Bugün Eshota Hat 17 otobüs seferlerinin saatlerinin genişletilmesi için bir istekte bulundum.Ayrıca 510 ve 607 nolu otobüsler içinde durak oluşturulmasını talep ettim.Bakalım sonuç ne olacak.

xmxnmmm dedi ki...

Herkese merhabalar,C3 D:33 Ahmet Canat 05335452514
Makina Mühendisiyim.

GÖKHAN ÇALIŞEL dedi ki...

Herkese hayırlı olur inşallah.bu pazar 7/15 çalıştığım için 4'e kadar gelebilirim. Yönetimi belirlemek için herşeyi konuşuruz.tel. 0 505 619 92 93
c5 49 Gökhan Çalışel

xmxnmmm dedi ki...

Ben pazar günü gelemedim.Kimler geldi.Neler konuştunuz.?Ne yapacağız?Çoğunluk geldimi?

Ali DOĞAN dedi ki...

fazla kişi gelmedi 3 daire sahibi geldi sonradan bir daire sahibi daha geldi arkadaşlar c-5 sakinleri bizim için olumlu olacak olan profesyonel yönetimdir. kararı aldık uygar yönetimden arkadaşlar 23 temmuzda orda olacak ve hemen işlemlere başlayacağız.

Ali doğan dedi ki...

Şimdi diğer tarafda yazılan yazıyı gördüm çok üzüldüm benim bunu buraya yazma amacım büyük bir iyi niyetledir asla kimse adına karar verme hükmü yokdur tabiiki.23 de toplanıp konuşup tabiiki bir uzlaşmaya varacağız bu arada toplantı yapdığımızı bildiriyoruz fakat kimse gelmiyor .Burdan yazmakla iş yürümez toplantıya katılıp orda fikirlerimizi sunmalıyız.isimlerimizide yazalım kim kimin olduğunu bilsin adsız yazmakda nedir.Adsız olarak yazan kişiyide yazdığı yazıdan dolayı kınıyorum ve sözlerini kendisine iade ediyorum.

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=58525286072

facebook içinde bir site kurulmuş toki uzundere de yaşayacaklar diye burada da fikir birliği yapılabilir.. slmlar

foto vs eklenebilir

Adsız dedi ki...

Hiç kimsenin tek başına 56 daireli bir apartmanda BİZ YAPTIK OLDU mantığını benimseyemez.
Özel yönetimin ayda 3000-4000 TL alması gereksizdir.
Ve 1 yıllık için özel şirket kalsın diyenlerin çoğunun da gerçeklerden haberi yoktur.
Şirket ne vuracaksa 1. yıl vurur zaten.
İktisat uzmanı olarak yazıyorum.
Şirket bütün karını 1. yıl alır gider.
Akıllı aklı selim sahibi insanlar bunu bilir.
TOKİ nin taksitlerine eleştiri getirenler özel şirket aidatlarını nasıl verecek doğrusu merak ediyorum.
Bu hangi akla hangi zekaya sığar?
Gülünç bir durum.
Hem kiradan hem evlerin taksitinden feryat figan edenler
kurtulurcasına verelim özel şirkete diyerek nasıl bir zeka ürünü olduklarını gösteriyor.
Özgür Bey e üslubundan ötürü katılamam.
Ama içinde çok doğru ifadeleri de var.
Toplantıya gelmek bişeyler söylemek
böyle bir bilgisiz yığınla mümkün değildir.
Çünkü bilgi yok.Verelim gitsin mantığı var.
Şayet ben toplantıya gelsem C2 deyim
Ben konuşurken biri laf atsa ben orayı terkeder hukuka yasaya başvururum.
Çünkü bu ülkede insanların birbirini dinleme yeteneği de yok.
Biri konuşurken öteki susturacak
biri özel yönetim diyecek
biri sen kimsin kardeşim biz çoğunluğuz diyecek.
Maraba olmasa da 56 dairede 56 abuk mantığa dayanmayan insanlarla karşılaşıp sinirlerimizi bozacağız.
Çünkü gerçeğe tahammül yok.
Adama kanunu göstersen bana ne kardeşim kannundan diyecek.Bunu söyleyen adamla komşu olunmaz ki
Hiçbirşey tartışılmaz su bile içilmez.
Onun için daha verilmemiş hak edilmemiş bir ev için toplantı yapmanın da bir yararı yoktur.
Havanda su dövmektir.
Ortada mülkiyet yok.Geçiçi kabul yok.10 defa toplantı yapsan ne yazar?

Adsız dedi ki...

geçici kabul yok mülkiyet yok ne demek ya iktisat uzmanıyım diyor sun her hangi bir şey söyleyemiyorsun nasıl kazıklıyormuş açıklayamıyorsun.artı burda biz yaptık oldu mantığını görmek mümkün değildir .insanlar bir an önce evine girmek zorunda.bu bir ikincisi normal yönetim olduğunda binadan yönetimin bir provası c7 de görüldü buna kimse tahammül edemez.bu üslupta ban tanıdık geldi.amacın ne olduğunu söylerseniz. açıklarsanız iyi olur ikide birde yok hukuk yok içtihat burda hukuksal yada içtihatlara başvurulacak bir durum yokki.profesyonel yönetimi isteyen ve istemeyen olur.okadar devlet meselesine dönüştü .birde birde böyle eleştirel yazıyorsunuz adınızı yazınınz yarın komşu olacağız ona göre tedbir alalım hakarette uygarım diye geçinen insan kılığını giymiş bir varlığa yakışmaz dimi.artı tahammülsüz olduğununuzda zaten yazınızdan belli ki sizin uyum sorununz olur kanısındayım.toplu bir yerleşim ortamında barına cağız.insanların bir birleri ile ortak paylaşım alan ları olacak sizin gibi insanlar olabilir görüş farklılığı olabilir.ama bunu ayrımcılık farklılaştırma ya dönüştürmenin bir anlamı yok.eğer sıkıntısı olan varsa bina ve site toplantılarında dile getirir zaten .özgür beye katılamam diyorsunuz uslubundan ötürü sonra onun uslubuyla yazıyorsunuz.çok enteresan

Adsız dedi ki...

c4 içinde 4 tane daire aldım sırf bu gürsan ali yılmaz özgür vb tipler yüzünden şirketten yanayım bu arkadaşların hepsi yönetimde olmak istiyor ama zor kardeşim çözüm üreten yok hep dalga geçme ukala tavır sergileme ben biliyorum deme ...

Adsız dedi ki...

aynen katılıyorum ust taraftakı yazıya bu nedır arkadas ya bukadar cıkıstıklarına gore ona buna kendı komsularıyla bu kadar hukuk savasına gırmeye heveslılerse herkes sırket derken oylama derken yok arkadasım sırket olmaz dıye hemde cırkın sozlerle ınsanları ıtam ederek cıkıslar yapan adamdan ben supelenırım ne menfaatın var senın bu ıste nedır bu kadar olumsuz ınsanları huzursuz etme caban ınanların sıkıntısı kendıne zaten yetıyorken bıde senlemı ugrasıcaz arkadasım ozgur bulent.ugrasırım ugrasmasına ugrasırız hatta bı tek sen hukuktan anlamıyosun bıtek senın arkanda hukuk ınsanları yok kımın burda ne oldugunu bılmıyosun atıp tutuyosun ınsanların umudu bu evler bırde senın gıbı ınsanların cıkıp burda sırf guc gosterısı yapıcak dıye eglence malzemesı olmaz hıckımse .yazdıklarını don bıda oku komsularına ettıgın laflara bırdaha bak markete,dısarıya gıderken her halukarda karsılasabılıcegın ınsanlara karsı bole olması ıcın ınsanın aklından zoru olması gerekıyor dıye dusunuyorum.


dıger komsu arkadaslarım herkesede ahyırlı olsun evlerımız teslım edılıyor cok sukur huzur ıcınde bır cozum yolu bulunucaktır hepımız haktan hukuktan anlıyan ınsanlarız medenıyet nedır bılırız komsulur nedır blırız arada bole cıkanlar olucaktır kımse moralını bozmasın yuz yuze gelınıcegınde konusulur anlasılır zorluklarla aldıgım evın huzurunu kımseye meze ettırmem .

Adsız dedi ki...

Terbiyesizlik etme.Külhanbeyliği de bırak.Hukuku senden öğrenecek değiliz.Kimsenin bizi inek gibi sağmasına izin vermeyiz.
hukuktan bahsetmek yönetici olmak anlamına da gelmez.
Doğrular sizi niye ürkütüyor.
Komşuluk bizi hiç ilgilendirmiyor.
Komşu kanuna uymazsa bin defa belanı versin dersin gider davanı açarsın.
Medeniyet çoğunluklu mı sağlanıyor.
Çoğunluğun dediği olduğu için mi Türkiye 3. dünya ülkesine arabistana benziyor.
Çoğunluğun dediği değil HUKUKUN YASANIN dediği olacak.
Ve özel yönetim geldiği an uyarılarımızı yapacağız ve FAHİŞ AİDATA TEDBİRLİ YÜRÜTMEYİ DURDURMA İSTEMLİ DAVA açaçağız.
Ama işler mahkeme tarafından durdurulursa da hiç kimse bizi bağlamaz.
Akıllı insan okumuş insan yanlış yapanı uyarır.Ama adam dikkafalı ise hadi bul belanı deriz.Şeriatın kestiği parmak acımaz diyerek sonuçları bekleriz.
Aidatın ısınma hariç 50 lira olduğu nerede görülmüş.
Hırsız takımı.Kışın ısınma ile o adidat 200 lirayı bulur.
Utanmazllık arlanmazlık bu.
8 daireli apartmanda ısınma yakıt dahil aidat 30 lira
56 daireli apartmanda ısı hariç 5o lira.Pes be.
Sonra biz dar gelirliyiz ondan TOKİ den ev aldık derler.Ama özel yönetim gelsin diye de bir yerlerini yırtarlar.
Tek daire kalsam yine mücadele edeceğim.40 sene ne yapmışsam aynını yaparım.
55 daire bir tarafta olsun tek daire mücadele ederim.
Siz bilirsiniz kaşınmayın.
Önce kanunu yasayı öğrenin sonra çıkın meydana.
Hayatımız ekmek su gibi bu davalarla geçmiş bu işin uzmanı olmuşuz hayatında ilk kez ev sahibi olan adamlar bize hukuk öğretecek buyrun buradan yakın.
İnsan bilmiyorsa bari sorar.
Sormak ta yok sizin kitabınızda.
Biz karar verdik özel yönetime gidecez.
Hadi gidin bulun belanızı.

Adsız dedi ki...

Sen hiç merak etme barınma konusunda ben 40 daireli bir apartmanda yaşıyorum.
Yazlığımda 350 evli bir öğretmenler sitesinde.
Ben önce sayın komşularımı uyarıyorum.Baktım ki müslüman topluluk dinlemiyor.Kuru gürültü yapan komşularla yüzyüze gelmemek içim toplantıya YASAL GEREKÇELER gönderiyorum.Toplantıyı YASA dışında yaparsanız toplantıyı da İPTAL ettiririm diyorum.Site adım atamıyor.
Aradan sıyırmak yok.
Benim sitemde Dokuz Eylül Hukuk Fakültesi Dekanı var.Ama onunda hukukla alakası yok.Uymuş hoşgörü altında kalabalığa.
Ben dakan dahil kim YASAL olmayan TİP PROJEYE AYKIRI ya da yanlış yapılan bütün toplantıları İPTAL ettirdim.
Bu asla uyum sorunu değildir.HUKUK SORUNUDUR.

Apartmana siteye dava açmak başta insana düşman kazandırır.Ama davayı kazanınca bütün komşularımızla 40 yıllık dost gibiyiz şimdi.

Yanlışa geçit yok.

Yanlış yaplan bir ilave,proje ihlali,kanunsuz imalatlar,yanlış yapılan toplantı hepsini iptal ettiririm.

Ama inanmayana belge gösterebilirim.

Yargıtay Kararları yollayabilirim.

Sitemizde projeye aykırı imalat için toplantı yapmaya kalktılar 6 sene önce toplantıyı iptal ettirdim..
Bu sefer kaçak iç yapıp toplantıyı OLAĞANÜSTÜ ibaresi ile yapmaya kalktılar onu da durdurdum.
Şimdi site süt liman oldu.
Biz toplum olarak TARLADAN OVADAN OBADAN geldiğimiz için

Hala HUKUK nedir YASA nedir farkında değiliz.

Köyde her aklımıza eseni yaptığımız gibi şehirde de toplu yaşam alanlarında da herşeyi yapabileceğimizi sanıyoruz.
Kimse aklına eseni yapamaz.

gidersin gidersin biri çıkar karşına DUR der.
Ben haksız olsam şimdi avukatlık yapamazdım.Öyle kaba kuvvetle olsa bu işler şimdiye yaşamazdık.
HAKLIYIZ Kİ KİMSEDEN ÇIT ÇIKMIYOR.
VE İNSANLAR SİZ HAKLIYMIŞŞINIZ DİYOR.

Ama TOKİ de hala HUKUKUN YASANIN dediği olur diyen bir komşumuza rastlamadık.
Böyle bir ortamda toplantıya gelip
münakaşa etmeye hiç gerek yoktur.
Boşuna muhabbet olur.En iyi kararı HAKİM verir zaten.
Ben ipe sapa gelmez adam olabilirim.Bana saygı duymanıza da gerek yok.
Ama HAKİME YARGITAYA İSTEMESEK TE saygı duyacaz.

Ali DOĞAN dedi ki...

Tüm komşularıma ve site sakinlerine hayırlı olmasını dilerim,allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin.Bir çatı altında huzurla oturma ümidiyle herkese .

saygılar...

C5 ALİ DOĞAN

xmxnmmm dedi ki...

Tedaş elektrik başvurularını C-5 için ayın 9 undan sonra alacakmış.9 undan sonra abonelik bşvurusu yapılacak.Nezaman elektriği bağlarlar meçhul.İşimiz zor gözüküyor.Uygar yönetimi almış.Paraları herkes hesaba yatırmazsa(haberi olmayanlar ve uygarı kabul etmeyenler) su için uygar yönetim neyapacak acaba.Bizler yine madurmu olacağız.Çok karışık gözüküyor.Allah herkese sabır versin.

xmxnmmm dedi ki...

Dün hesaba 200 TL yatırdım.İnşallah herkes aynı hassasiyetle yaklaşır ve biran önce parayı yatırır.Evimde oturmak istiyorum artık.

Adsız dedi ki...

Elektrik için tedaşa başvurular başlamış.C5 için

Adsız dedi ki...

17 nolu otobüsün hareket saatleri saatte bire çıkarmışlar.İnşallah herkes taşınınca düzelir.

Adsız dedi ki...

Ali Bey kusura kalmayın biz mahkemeye başvurma kararı aldık.Aidatları hukuken yasalar çerçevesinde doğru dürüst hakkaniyete uygun bulmadık.Dava açıyoruz.Uygar yönetim boş ovada at oynatmaya insanların zor durumundan kendine çıkar sağlamaya çalışıyor.Bu adamların hiçbir hukuki çizgisi de yok.O yüzden enayi olmak yerine hakka hukuka yasaya gitmeyi ahlaklı buluyoruz.
Hakim e saygı duyacağız.Yargıtay a saygı duyacağız.Enayi olmaya gerek yok eve taşınalım derken.
Eve taşınacağız diye herşeyi kabul mü edelim ?Hayır bu konuda tavizimiz yok bu konuda çok katıyız.İnsan hak yememek yedirmemek için yaşar.Yaşamın ana teması budur.işsizlik ortamında iş üretmiş adamlar kendilerine.
Sokaktan adam bulsak bu işi yapar.bunun için şirketleşmeye de gerek yok.

Adsız dedi ki...

Uygar yönetim asansörü çalıştırmıyor.nedeni nedir acaba bilen varmı?yoksa yanlış bir yönetimmi seçtik.?Eğer öyle ise hemen gereğini yapalım.Anlayamadığımız şey çalışan asansörlerden önce birini servis dışı yaptılar sonra ikisini birden.sonra elektriğini şalterden kapattılar.Dün elektrik var yine servis dışı.Anlayamadım.?Ama bana pek samimi gelmedi.

Adsız dedi ki...

Bence uygar yönetimi seçen pişman olur.Göreceksiniz asansörler hep sorun olacak.

Adsız dedi ki...

Daha çok şikayet edeceksiniz durun bakalım.Adamlar Kat maliklerini hiçe sayıp buldum 29 kişiyi at oynatırım.hukuk ta neymiş yasa da neymiş diyor.
buradan yazan hukukçu avukat arkadaşları okuduk adamlar ne kadar da haklı.
Bu özel şirket insanların çıkmazından garipliğinden faydalanıyor.O yüzden de para ödemeyi düşünmiyoruz.

Ah bu halk bir bilinçlenmeyi öğrense.
Bir okusa bir okunmasını bilse araştırmayı bilse durum çok farklı olacak ama ne okuyan var ne kat mülkiyeti kanununu araştıran var.
Sonuç bir gerçek bir yasa bir kanun varken cahiller eğriler at oynatıyor.Müstehak bu tabakaya.Diyecek birşey yok.

Kaç kişi uyarmış forumda bu şirket yanlış yapıyor kanunu yasayı çiğniyor denmiş.Ama her doğru yazana Ali yılmaz muamelesi yapılmaya başlanmış o zaman beter olun demekten başka çare kalmıyor.
Ödeyin paraları ama hizmetsiz kalın.
Çok yanlış yaptınız çokk.Ama doğru söyleyeni kanundan yasadan gideni değil kar amaçlı koşanlar ciddiye alınıyor maalesef.Çok yazık...

Adsız dedi ki...

görevlerini yapamıyorlarsa.görevdende alırız.Hele bir tüm komşular taşınsın.görelim bakalım uygar ne kadar iyiymiş.

Adsız dedi ki...

C5 Bloğun önü tam bir çöplük oldu.Uygar yönetim geliyor sitenin ortasında,buraları ben yarattım ,patron benim dergibi elinde sigara ile dolanıyor.Bumudur yöneticilik.İnsanları uyarsanıza.Nerede kapıcı.etraf pislikten geçilmiyor.Havada torbalar uçuşuyor.Yeter be kardeşim.

Adsız dedi ki...

Ortalığı bulandırmak için ,huzursuzluk yaratmak için yapılan yorumlar ne kadarda üzücü.Olumlu bir kelime yazın ya,bi ucundada gelin toplantılarda tutun bişeden haberi olmayan insanların yazdığı nasılda belli.Site kendi içinde yönetimini seçdi sitenin as 3 yöneticisi var ,ayrıca her blok kendi yöneticisini seçdi fakat o as olan 3 site yöneticisinin uygar yönetime tamamen kanunen yönetimi vermeleri gerekiyormuş fakat şuan muammada çünkü uygar yönetime tamam kabul ettik site yönetimi olarak seni gel başla denmemiş adamlarda elleri kolları bağlı bekliyorlar.Burada atı tutacağınıza devamlı olumsuz yazılar yazacağınıza gelin toplantılara katılın renginizide belli edin,topalan tılarda kimse üstüne yetkiyi almıyor,sesi çıkmıyor kimsenin burda klavye delikanlılığı yapılıyor.
Biraz olumlu olun ,yapıcı tavırlar sergileyin,sakinlik ve huzurla işlerimizi yönetelim ricaederim kevgayla ağız tadımızı neden bozalım lütfen .


Ayrıca c5 önündeki çöp yığınıda belli bir süre sonra ordan kaldırılıcak zaten belediye çağırılıp,ayrıca o çöp yığını uygar yönetimin değil c5 de oturupda oraya çöp atan insanlarımızın ayıbıdır...

Adsız dedi ki...

Uygar yönetim kat maliki değildir hiç birşey yapamaz

Adsız dedi ki...

Devlet memurluğu sebebiyle Burdur da bulunmaktayım.Ancak buradan bişeyleri kopuk kopuk takip etmekteyim.Özel şirkete mi aidat ödeyeceğiz.Yoksa yönetimler bloklarda oturanlardan mı seçildi?
Özel Yönetim hala görevine devam ediyor mu? Yönetimde iki başlılık mı var?

Adsız dedi ki...

Ben C4 te oturuyorum.Ailemde avukat olduğu için kendi davamızı yakınlarımız vasıtasıyla avukatlık ücreti vermeden takip etmeyi düşündük.500 lira kira oraya çok az.120 metre daireye biçilen fiyat çok komik.Düzeleceğine inanıyoruz.Umarım herşey daha iyi olur.İlk hedef özel şirketti o def edildi.Onun işi bitirildi.Ama yine bloklarda kanuni toplantılar yapılmadı.Yine KAT MÜLKİYETİ KANUNU na uyulmadan bloklar yönetiliyor.Yöneticiyi uyardık.İyi niyet sonucu pek ses çıkarmadık.Ama toplanan ya da toplanacak aidatlar kanuni değil.
56 daire oluru olmadan bu iş olmaz.
Doğruları söyleyenlere hep yamuk yamuk bakma gibi huylarımız var toplum olarak.Ama doğru tek.Sadece 1 kanun var.Yine dava açsa bir malik bütün toplanan paraları geri alabilir.Çünkü gündem yok çağrılı toplantı yok.Yazılı işlem yok.

Adsız dedi ki...

nasıl olacak bir kişi olur vermesse karar alımayacakmı çoğunluk esastır bu işlerde.

Adsız dedi ki...

acaba yönetim bir internet sitesi yapsa oradan takip etsek ne oluyor bitiyor haberimiz olmuyor.

Adsız dedi ki...

Çoğunluk kanunu çiğneyerek karar alırsa bu kabul olmaz ki.
Diyelim ki çoğunluk karar aldı apartmana lokanta açmaya karar verdi muayenehane açmaya çamaşırhane açmaya ahlak dışı bir işlem için kullanmaya kalktı ya da apartmana havuz yapmaya kalktılar.
56 dairenin 28-29 maliki evet yapalım derse bu yapılır mı?
Çoğunluk KANUN İÇİNDE kalarak bunu yapabilir ancak.
440 milletvekili TÜRBANA evet dedi ama ANAYASA MAHKEMESİ BOZDU.
Çoğunluğun dediği ancak KANUNA UYARAK OLUR.
Toki bir madde koymuş yöneticiyi ben atarım demiş.Orası tamam.
Ancak yönetim bütün maliklerin onayını almadan Tapu işlerini halledemez.Yönetim Planı yapamaz.
1 tek malik dahi orada hak sahibidir.

19 madde 1.paraf bunu açıkça belirtir.