30 Nisan 2010 Cuma

C-3 BLOK

C3 Blok daire sahipleri burada görüşebilirsiniz?

34 yorum:

hayati korkmaz dedi ki...

hayati korkmaz C3/18 nolu dairenin sahibiyim tüm c3 ten daire alanlar telefonlarını buraya yazsınlar evler teslim edilince hemen toplanma imkanımız olsun ki geçici yönetim oluşturup su ve apartman elektriği ve diğer apartman
işlerimizi hemen halledelim.
tel 0542 7678797

bekir karaduman dedi ki...

ben c 3 11 nolu daireden bekir karaduman tel 05358543768 elektirik ve su veya apartman işlemleri için haberleşelim

Adsız dedi ki...

ben c 3 11 nolu daireden bekir karaduman tel 05358543768 elektirik ve su veya apartman işlemleri için haberleşelim

hayati korkmaz dedi ki...

C-3 bloklardan ev alan herkes telefon numaralarını yazsın haberleşelim ileride toplanmak ve tel nolarını bulmak zor olur.C3 bloklarından ev alanlar hareketlenelim biraz

DOĞAN dedi ki...

DOĞAN ... C3 / 23 numaralı daire TEL: 0532 485 20 89 en kısa zamanda görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

ZAFER C/3 NO:50 dairenin sahibiyim 0-535-6287770 en kısa zamanda görüşmek üzere

zafer dedi ki...

Bizim blokların teslimatı hakkında yeni bilgisi olan varmı acaba

Adsız dedi ki...

Ben c4 blok 28 nolu dairenin sahibiyim neden evleri teslim etmiyorlar

Adsız dedi ki...

Böyle duyarsızlık olurmu bunlara güvendik malesef... eğer temmuzdada vermezlerse evi geri devredeceğim

zafer dedi ki...

Arkadaşlar bizim blokların teslim zamanı ile ilgili gelişme varm acaba

Mustafa GÖKÇE dedi ki...

Mustafa GÖKÇE C3.D.19 sahibiyim.Tel.05446701996 trkcell tanışmak ve görüşme dileklerimle.Haberleşelim.

Adsız dedi ki...

dün nekadar ödediğinizi sormuştum elektrik su aboneliği için ben c-3 11 nolu dairedenim bekir karaduman

bülent özkan dedi ki...

C-3 10 Nolu daireden Bülent Özkan
tel: 0505 665 73 91
bir an önce görüşmek dileğiyle

oguz dedi ki...

Oğuz SARIKÖSE C-3 37 Nolu daire
tel: 0 530 5174590

serdar dedi ki...

ben c 3 7 nolu daireden serdar çelik tel:05547861419 karşı daire 6 nolu dairede fuat delibalta tel:05052651740 blokların teslimi hakkında haberleşelim en kısa zamanda görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

c3-49 Olcay Aksungar Görüşmek üzere

Adsız dedi ki...

Olcay Aksungar 232-4339747
c3-49

Unknown dedi ki...

Bugün Karabağlar belediyesinden yetkili arkadaşla görüştüm.C bloklarının oturma raporunu az önce imzalamışlar..
sadece su bağlantıları kalmış.
eğer İzsu prosedüre çok takılmadan hallederse 15-20 gün içinde belediyeye teslim edilecekmiş bilginize.
C3 daire 33

hayati korkmaz dedi ki...

Arkadaşlar c3/18 nolu dairenin sahibiyim evler hayırlısı ile teslim edilecek ortak su ve ortak elektrik bağlantısının yapılabilemesi için yönetim oluşturmamız gerekli bu konuyu araştırdım c7 bu konuda bize örnek oldu önce kendileri yönetim oluşturmuş ancak çok zorlanmışlar sonunda çözümü profosyonel apartman yöneticilerine vermişler.bizimde bu işleri seri şekilde yapmamız için profosyonel yöneticilerle görüşmemiz iyi olur bunu görüşmek üzere apartman sakinleri ile bir gün kararlaştırıp görüşelim.bu arada bu profosyonel apartman yöneticiliği durumunuda araştıralım bir gün tespit edip görüşelim.Diğer bazı bloklarda profosyonel apartman yöneticiliği düşünüyorlar.

hayati korkmaz dedi ki...

c3 bloklarda su ve elektrik aboneliği için yönetim oluşturma durumunu görüşmek üzere yakın zamanda ayın 11 veya 18 inde buluşalım.c7 aylık 50 tl ye profosyonel yönetici tutmuşlar bende burası ile görüştüm kapıcı,temizlik vb işleri yapıyorlar ortak elektrik ve suyuda çok kısa sürede bağlatıyorlarmış 29 kişi olur verirse bu iş oluyor bir gün toplanıp bu firmalarıda davet edelim .tel o542 7678797 kısa zamanda buluşalım

hayati korkmaz dedi ki...

c3 blok sakinleri, kimseden ses çıkmıyor evlere girmek istiyorsak bir an önce yönetim oluşturmamız gerekli aksi taktirde su ve asansör ve hidraforları çalıştıran ortak elektrik bağlanması çok gecikecek.Bu amaçla 18 temmuz pazar günü saat:12de C3 Blokların önünde buluşalım telefonum 05427678797 c3 18 hayati korkmaz

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bakıyorumda eski günlere geri döndük daha önce yazan bir abimiz vardı galiba devretmiş ama bence ya devretmedi yada onun adına yazıyor bir defa bu davaların açılması için çalışan ve daha eylül ayında dava açacakken sırf kasımda alanlar bizide bekleyin beraber dava açalım dedikleri için ocak ayına kaldı.ve davaları ilk açan sadece 17 kişiydik ve ali beyde ayrıca kendisi dava açtığını beyan etmişti.ama böyle kendini yukarılarda gören arkadaşlar ve sanki sadece onlar biliyormuş da biz kara cahilmişiz gibi davranan değerli komşularım kimsenin bunları yapmaya hakkının olduğunu düşünmüyorum oturulur konuşulur mutlaka bir orta yol bulunur neticede hepimiz insanız ama biz daha başlamadan birbirimize hakaret ederek konuşursak daha şimdiden kinlendirirsek kendimizi biz nasıl oturup konuşacağız anlamakta zorlanıyorum ilk yıl içime sinmesede bende profesyonel yöneticiden yanayım ama bir kişi dahi istemezse onuda desteklerim ve onun yönetici olmasını da isterim benim yapabileceğim bir iş olsa zaten bunlara gerek kalmaz ama sistem oturana kaadar profosyenel yönetici tutsak iyi olur ama bu allahın emri değil neticede istenmezse bizlerden birileri yapmaya taliğse neden olmasın seve seve olmasını isterim elimden gelen desteğide veririm.ama inanın bn galiba böyle yazışmalar yazılmaya devam ederse taşınmaktan vazgeçeceğim gibi geliyor usluplara canım sıkıldı çünkü...herkese hayırlısı olsun dileklerimle alla güle güle ağız tadıyla oturmak nasip etsin inşallah...
ŞABAN EFE
C3 DAİRE 39
TELEFON:0538 857 09 74

M.GÖKÇE dedi ki...

Şaban bey size katılmamak elde değil çok güzel yorum yapmışsınız.(Ali YILMAZ)= Özgür BÜLENT oldu.

Göüşmek ve tanışmak dileğiyle hoşçakalın.

Özgür Bülent dedi ki...

Gürsan Vural ismini yanlış yazmışım kusura bakmayın.
Özel şirkete Gökhan Bey karşı çıkmış.C5 te aynı bloktayız Gökhan Beyle.Bu saçmalığa başka karşı çıkanlarda olacaktır.Bu üslup değil akıl mantık hukuk meselesidir.
Burada ne yazıldığı da değil daha çok hukukun yasanın ne dediği önemlidir.
Kavga ortamına çeken de ben değilim.
kuru gürültü ile biz çoğunluğuz deyip oldu bittiye getirenlerdir.
Birileri kahvehane muhabbeti yapmayıp neden özel yönetim de ısrar ettiğini izah ederse biz de neden karşıyız ı açıklarız.
Ama kuru temizlemeciye gömlek verir gibi
eehhh biz 3 kişi karar verdik bunu UYGAR a veriyoruz demek kadar komik abes bir olay olamaz.
sanki adam arabasını tamirciye veriyor.
Sanki bir baba kızına talipler çıkınca hadi bu kızı verin bu adama gitsin der gibi komik son derece derebey ova mantığı.
Verdim gitti anasını satayım mantığı.
Tam bir ova kültürü.Kul kültürü.

Özgür Bülent dedi ki...

Mustafa Gökçe bey sizi incitmek kırmak istemem.İsim üzerinde durmayın.Ama çok merak ederseniz C5 bloka gelir beni bulursunuz.
Ben Ali ye benzesem ne olur Mahmut a benzesem ne olur.Bir ailenin bir sülalenin duruşu vardır.
Kimi araba tamirinden anlar kimi bakkallıktan kimi işçidir kimi beden emekçisidir kimi eğitim emekçisidir.Kimi ailede kendini hukuk mesleğine adamıştır.
Herkese saygı duyulmalı taktirle karşılanmalıdır.
Biz ailece hukuka değer vermişiz.Aile içinden 1925 lerden bugüne hakimler savcılar avukatlar çıkarmış bir görüş benimsemiş bugüne gelmişiz.
Yani beni Ali yılmaz a benzetmeniz saygısızlık olur.O benim büyüğüm
ona benzeyemem ben.O gayet iyi bir eğitimci.Abilerinin sayesinde iyi de bir hukuk bilgisi vardır.
Ama birileri çıkar bunu küçümser alaycı bakar bu o kişinin ezikliğidir.
Biz de sürü psikolojisi yok.
Bakın bakın bilmem ne blok bilmem ne apartmanı özel şirkete vermiş hadi biz de verelim gibisinden bir sürüye katılma psikolojimiz yok.
Yahu bizim kendi kişiliğimiz yok mu?
Birileri tuvalete gitmezse bizde mi gitmeyeceğiz. Ya da biri kendini bir yerden atarsa bizde mi atacağız.
Hukuka yasalara soralım demiyor kimse.Hemen kolaya kaçıyorlar.
Bilmem C7 blok öyle yapmış hadi biz de takılalım peşlerine öyle yapalım demek KİŞİLİKSİZLİKTİR.

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=58525286072

facebook içinde bir site kurulmuş toki uzundere de yaşayacaklar diye burada da fikir birliği yapılabilir.. slmlar

foto vs eklenebilir

M.GÖKÇE dedi ki...

Özgür bey bu su,elektrik-yönetimsel konular dahil daha iyi bir fikriniz varsa daha ucuz daha sağlam bize problem çıkarmayacak kişi yada kuruluş bulursanız lütfen açıklayın sitenin yönetimini herkes kabul ederse bende sonuna kadar destekliyorum.Ama dünden beri hiç bir iasim veya kuruluş belirtmediniz?? Bu tutmunuzdan dolayı eleştiri aldınız.İnsanları küçümser hakir görürse bir kişi olacağı bu; belki ALİ DOĞAN anlatmak istediğini burada yazamadı-telafuz edemedi Ben ALİ DOĞAN I şahsen tanıyorum onun veya diğer komşulrımızın buna sizde dahilsiniz tabiki böyle despot bir şekilde biz yaptık oldu mantığıyla davranacaklarına ihtimal bile veremiyorum.Tabiki görüş ayrılığı olacaktır hepimiz insanız hepimizin bir dünyaya bakış açımız var.hatırlayın (bakmak ve görmek)adında kitap bile yazılmıştır.Kaldıki bu süreçten sonra ben özgür beyle veya ali doğanla veya ali yılmazla komşuyum hepsi ile nekadar uzlaşır orta yolu bulursam bu benim ve bütün komşularımın yararına olduğu kanısındayım.buraya uzayadan birileri gelip oturmayacak bizler oturacağız onun için uzlaşmacı ve barışçı olmak zorundayız.hoşçakalın.

hayati korkmaz dedi ki...

c3 18 hayati korkmaz yorum yapanların niyetini bilmem ama ben bir an önce evime taşınmak istiyorum ve su ve ortak elektrik abonelikleri en hızlı şekilde özel yöneticiler yapacaksa bunu kabul ediyorum ama biei çıkar bende bu işi hemen hallederim derse onada razıyım.Bazıları bir an önce taşınılmasına niye engel çıkarmaya uğraşıyor anlamadım ben fazladan 15 tl özel yönetime para vermeye razıyım ben şu anda ayda 600 tl kira 40 tl aidat ödüyorum benim için kirada kaldığım süre bana hep zarar 1 ay eve taşınmam geçikirse 640 tl zaradayım. bu tüm kirada oturanlar için aynı durum.Ama başka yerede evi olup buradan 2.evini alanlar için bu durum farkatmiyor hatta taşınmanın gecikmesi işlerine geliyor .böyle kişiler buraya belkide hiç taşınmayacak.c3 blok sakinleri pazar günü 12 de bu konuda görüşelim

M.GÖKÇE dedi ki...

öZGÜT BEY NBİZ DİĞER SİTEDE (TOKİ İNFO)DA ALİ YILMAZLA ÇOK TARTIŞTIK ÜSLUBUNUZ AYNI DİYE BEN ÖYLE YAZDIM.AYRICA OSİTEDE VEYA BAŞKA BİR YERDE KİMSE ALİ BEYLE DALGA GEÇMEDİ,ONU KİMSE HAKİR GÖRMEDİ,HAKARET HİÇ ETMEDİ. AMA ALİ YILMAZ BU SAYDIKLARIMIN HEPSİNİ O SİTEYE YAZI YAZANLARIN HEPSİNE KENDİSİ YAPTI.EN SONUNDA KENDİSİDE ANLADI HATASINI.OLSUN HEPİMİZ İNSANIZ HATA YAPABİLİRİZ.BİLMİYORUM ALİ BEYLEDE YÜZ YÜZE GÖRÜŞMEDİM BELKİ İYİ BİR İNSANDIR AMA O SİTEDE HİÇ YANSITMADI VEYA YANSITAMADI.Olsun ama biz hepimiz 377 daire olarak satıldı bu konutlar el birliğiyle anlaşarak uzlaşarak fikir alışverişinde bulunarak busitede yaşamalıyız diye düşünüyorum.hoşçakalın.

oğuz dedi ki...

MERHABA BEN OĞUZ.ARKADAŞLAR TÜM SORUNLARI PAZAR SAAT 12 DE BULUŞUP YÜZ YÜZE KONUŞARAK ÇÖZELİM.BAKIN EVLER VERİLİYOR VERLECEK DİYE OKADAR SIKINTI ÇEKTİK HAKSIZ YERE. ŞİMDİ BİRBİRİMİZİ YIPRATMA DEĞİL SORUNLARI ÇÖZME ZAMANI.ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN EVLERİMİZ.KİRADA OLANLAR EVİNE TAŞINSIP KİRADAN KURTULSUN BENİM GİBİ.EVİ OLANLARDA KİRACI BULSUN BİR AN ÖNCE.SAYGILAR

Adsız dedi ki...

sıte olarak hayırlı ugurlu olsun allah ta yardımcımız olsun bu nedır anlamıs degılız alı yılmaz ve ozgur bulent ne bela ınsanlardır anlamıs degılız ınsanları huzursuz etmekten baska bır ıse yaramıyorlar ayıptan anlamıyorlar kendı komsularına hakaret etmekten cekınmıyen adamla komsu olmanın uzuntusunu yasıyorum resmen ....

hayati korkmaz dedi ki...

bugün evlerimizi teslim aldık herkese hayırlı uğurlu olsun 25 temmuz pazar günü saat 12 de yönetim işini kesinleştirmek üzere evlerin önünde buluşacağız herkes gelirse işlerimiz daha hızlanır.Tüm komşulara selamlar hayati korkmaz c3 18

hayati dedi ki...

c3 blok sakinleri
c3 blokta su elektrikler bağlandı bilgilerinize

hayati dedi ki...

c3 blok sakinleri toki yeni bir yönetim kurdu şu anda blokları bu yönetim idare ediyor uygar yönetimin şu an itibari ile görevi bitti aidatları artık uygar yönetime ödemeyin apartman girişinde yeni yönetim şeması mevcut c3 te suat hoca yönetici hayati korkmazda denetici oldu site yöneticisi c2 den mucip uludağ dır.aidatlar yine 50 tl olup hesap numarası duyuru panosuna asılacaktır.ben yinede duyuru panosuna yazılacak hesap numarasını yazayım.
türkiye finans kurumu karabağlar şubesi
hesabın adı: uzundere 4.etap 1.kısım toplu konutları toplu yapı temsilciler kurulu yönetimi
hesap no:1295733-1
iban no:TR440020600045012957330001
NOTLAR:1:Ödemeler ayın 1 ile 5 i arasında yapılacaktır.
2:Aidat yatırırken açıklama kısmına blok numarası ve daire numarası ve isin belirtiniz
3:garanti bankası muhabir banka olup online ekranındangaranti bankalarının tamamından havale ücreti almadan aynı hesp numarasına ödemelerinizi yapabilirsiniz.