30 Nisan 2010 Cuma

C-4 BLOK

C4 Blok daire sahipleri burada görüşebilirsiniz?

26 yorum:

Tuncay Duran dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Onur AÇIKGÖZ dedi ki...

Onur AÇIKGÖZ C4/35
0532 341 38 85
0 505 789 54 34

Adsız dedi ki...

Özgür KEÇELİ C4/56

0 505 400 03 07

MEHMET ERGUL dedi ki...

MEHMET ERGUL C4/D:8
0535 654 63 99

Adsız dedi ki...

Mehtap ERBİLGİN
C4
Gsm : 0554 789 22 69

Adsız dedi ki...

mustafa eren c-4 25
tel:5338807842

Bengü Düztaş dedi ki...

Bayram Düztaş C4/13

Bengü Düztaş:0 507 683 00 89
Bayram Düztaş:0 537 309 81 23

Ümit YILDIZ dedi ki...

SLM komsular ..uzun zamandır siteye bakmıyordum dahası baktıgım zamanda eskı yazıları gördugumden artık ıcımdekı umutlar sönmustu .. AMA Simdi içimde yeseren bir umut var ...Umarım Birseyler olur ...

Ümit YILDIZ dedi ki...

c4 d:38

bengü dedi ki...

slm komşular bana bugün telefonuma mesaj geldi evler 19 temmuz 29 temmuz aralarında teslim ediliyormuş merak ettim sizede geldi mi...

bengü dedi ki...

bu arada bana msj atmak isteyen olursa adresim sweetpoison1925@hotmail.com

Ümit YILDIZ dedi ki...

komsularım Hepinızle tanısacagım ıcın cok sevınıyorum ..carsamba gununu 4 gözle beklıyroum .. grsz..c4 d:38

nuray tr dedi ki...

C/410
0 505 522 45 88
Selam komşular benim ve eşimin iş yerine uzak olduğu için oturmayacağım KİRAYA VERECEĞİM.

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=58525286072

facebook içinde bir site kurulmuş toki uzundere de yaşayacaklar diye burada da fikir birliği yapılabilir.. slmlar

foto vs eklenebilir

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=58525286072

facebook içinde bir site kurulmuş toki uzundere de yaşayacaklar diye burada da fikir birliği yapılabilir.. slmlar

foto vs eklenebilir

Adsız dedi ki...

Ümit YILDIZ.... C4 D:38
Bakıyorumda guzel kavgalar hakaetler baslamıs ..eh ne dıyelım hayırlı ugurlu olsun .. Carsamba gunu komuslarıla tanısacam ve umarım bizim blokta bunları yasamam .. gercı guzel komsularım olacagına ınanıyorum ... Evın su ve elektrık ıslerını een kısa zamanda yapıp evımı kıraya vermek ıstıyorum .. Bu bakımdan yönetımın bır an önce olmasını ısterım .. söyle bır cay ıcımınde komsularımla tanısmak dılegıyle hEPINIZE merhaba..

Murat Karakoç dedi ki...

Murat Karakoç C4/5

Adsız dedi ki...

C4 BLOKTA YÖNETİM SEÇİMİ İÇİN KAT MALİKLERİ TOPLANTISI YETER SAYISINA ULAŞILMIŞ (HATTA FAZLASI İLE) PAZAR GÜNÜ YÖNETİM PLANI VE 200 TL AİDAT + ELEKTRİK + SU ABONELİKLERİ İÇİN PARA TOPLANIP KARAR DEFTERİ OLUŞTURULACAK VE HAFTA İÇİ YENİ YÖNETİM (UYGAR YÖNETİM) İŞLEMLERE HEMEN BAŞLAYACAKTIR .
C3 BLOK TAN SONRA C4 BLOKTA APARTMANDA HİÇ KİMSENİN YÖNETİCİ OLMAYA HİÇ YANAŞMADIĞI HATTA BU SIFATTAN OLABİLDİĞİNCE NEFRET ETTİĞİ GÖZLEMLENMİŞ OLUP , PAZAR GÜNÜ SAAT 15:00 - 17:00 ARASI BİNA ÖNÜNDE TOPLANTI GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR.

BOŞ DAİRELERİN MASRAFLARI VE DÜZENLİ AİDATLARI TOKİ TARAFINDAN BELİRLENEN BANKA HESAPLARINA YATIRILACAĞI VE BU DAİRELERİN APARTMANA YÜK EDİLMEYECEĞİ TOKİ YETKİLİLERİNDEN TEYİT ETTİRİLMİŞTİR.

KARAR DEFTERİ VE GEREKEN YAZIŞMALAR TOKİ İLE YAPILINCA HİÇ BİR PROBLEM OLMADAN KENDİLERİNE DÜŞENİ TOKİ ÖDEYECKTİR.

Adsız dedi ki...

SN ÜMİT YILDIZ C4 /38
SN MURAT KARAKOÇ C4 / 5

PAZAR GÜNÜ SAAT 15:00 - 17:00 ARASI YAPILACAK KAT MALİKLERİ TOPLANTISINA DAVETLİSİNİZ .
BURAYA İRTİBAT NUMARASI BIRAKMADIĞINIZ İÇİN SİZLERE ULAŞAMIYORUZ .

BİLGİLERİNİZE SUNARIZ

Adsız dedi ki...

HATIRLATMA ;

C-4 BLOK İÇİN PAZAR GÜNÜ TOPLANACAK 200 TL ÜCRET İÇİNDE ;

a.) İLK AY AİDATI (50 TL)
b.) ORTAK ELEKTRİK + ORTAK SU (150 TL)

DAHİLDİR .



(ULAŞILAMAYAN MALİKLERE TOKİDEN ALINACAK İRTİBAT ADRESLERİNE GÖRE RESMİ TEBLİGAT YAPILACAKTIR)

Ümit YILDIZ dedi ki...

c4 olarak yönetımın hayırlı olmasını umuyorum .zira bu toplantı nasıl hemen yapıldı karar nasıl alındı kım ne dedı bılmek ısterım ..zira cok erken oldu.. irtıbat telefon numaram :0.555.316 46 13
....yönetımın olusturacagı ortak hesap numarasının bıldırılmesı sonucunda ödeme hesapa yatacaktır.. hayırlı ugurlu olsun ..

Adsız dedi ki...

25.07.2010 PAZAR GÜNÜ SAAT 15:00 DE İLK TOPLANTI ;
UYGAR YÖNETİM FİRMASI YÖNETİCİLERİ , FİRMA AVUKATI VE MUHASEBECİSİ EŞLİĞİNDE BİZİMDE KENDİ AKLIMIZA TAKILANLARI SORMAK İÇİN TOKİYE KARŞI DAVAMIZI AÇAN AVUKATLIK BÜROSU AVUKATLARINDAN SAYIN NUMAN GÖK NEZARETİNDE GERÇEKLEŞTİRİLMİŞTİR.KOMŞULARIMIZLATANIŞMA ANLAMINDA GELEN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.MEDENİ BİR ÇERÇEVEDE HERKES AKLINA TAKILAN SORULARI YENİ YÖNETİME VE ONLARI TEMSİL EDEN AVUKATINA VE BİZİM AVUKATIMIZA SORDU VE ONAY VERDİ . APARTMAN SAKİNLERİNDEN 3 KİŞİ DENETÇİ SEÇTİK , DENETÇİ İMZASI OLMADAN YÖNETİM HERHANGİ BİR İŞLEM YAPAMAYACAK VE BANKADAN PARA ÇEKEMEYECEK.
YAPILACAK HERŞEY DAHA ÖNCEDEN APARTMAN BİLGİ PANOSUNA ASILARAK APARTMAN SAKİNLERİ BİLGİLENDİRİLECEK . YÖNETİM KAFASINA GÖRE BİR İŞ YAPAMAYACAK .YAPILACAK İŞLERİN TEKLİFLERİ EN AZ 3 FİRMADAN ALINACAK VE APARTMAN GÖRÜŞÜNE AÇIK OLACAKTIR.
ABONELİK BEDELİ + İLK AY AİDATI OLAN 200 TL MAKBUZ KARŞILIĞI TOPLANMIŞ GEREKLİ İŞLEMLERE BU GÜN BAŞLANACAKTIR.TOPLANTIYA GELEMEYEN APARTMAN SAKİNLERİ LÜTFEN EN KISA SÜREDE YÖNETİM İLE İRTİBATA GEÇİNİZ.

GELEMEYEN APARTMAN SAKİNLERİ DENETÇİMİZ OLAN SAYIN ONUR AÇIKGÖZ 'Ü 0 505 789 54 34 NOLU TELEFONDAN ARAYIP BİLGİ ALABİLİRLER .
KENDİLERİNE ULAŞILAMAYAN MALİKLERE TOKİNİN VERECEĞİ İRTİBAT ADRESLERİ LİSTESİNE GÖRE RESMİ TEBLİGAT GÖNDERİLECEKTİR.

HEPİMİZE HAYIRLI OLMASI DİLEĞİ İLE ...

Adsız dedi ki...

c4 de oturacağım ancak yönetim oluşturulmuş haberim yok neyse iyi olmuş ancak elektrik su derken ne gibi artılar olacak 200 tl verdik diyenler var ama ben bugün gittim hiçbir aktivite yok toki lanında hatta çankaya ya gittim elektrik için o da yaklaşık 15 20 günden önce olmaz denildi
yani 15 20 gün ise zaten eve oturmyacağız bu aidat bence erken başladı adamlar ne yapacak bunu bilmiyoruz ki ayrıca ortak elektrik ve su istemeyen biri olarak ben bu parayı vermek istemiyorum aidat a ok ama ortak elektirk ve suya hayır belli tonaj aşıldığında o elektrik in suyun altından kalkılmaz adam açacak klimayı ufoyu bende kullanmadan ödeyeceğim yok ya aidat a okey ama uygar yönetim e suistimal ortamı hazırlayacak ortak su elektiriğe hayır yasal yolu var mıdır daha araştırmadım ama itiraz hakkımı kullanıp kendimi ayırabiliyorum diye biliyorum ..

Adsız dedi ki...

komşular bugün tedaşa gittim c-4 ün evrakları haftaya cumaya ancak hazır olur dediler.

Adsız dedi ki...

Ümit yıldız c4 no:38
slm Komsular,, p.tesı gunu tedattan uygar yönetımıyle görustum .. zira bizim ortk elektrık ödemelerını yapıp actırmak ıcın ugrasıyorlardı.. Bu arada evın elektrık abonelıgını actırdım ama elektrık ne zaman gelır sorusuna net cevap alamadım ne yazık kı..Sanırım evlerımıze girmeye az kaldı be .. Herkese selamlar..

emineerden dedi ki...

herkese merhaba öncelikle hayırlı ugurlu olsun evleriniz güle güle otuturun benim dairem de c-6 d:9 dairemi satıyorum ilgilenen arkadaşlar
05068909812 05346227770 nolu tellerden ulaşabilirler
ender erden içinin laminatları yapılmıştır. elektirik su abonelikleri tamam dır
alacak olan kişiye şimdiden hayırlı olsun