30 Nisan 2010 Cuma

C-1 BLOK

C1 Blok daire sahipleri burada görüşebilirsiniz?

21 yorum:

Grs dedi ki...

Mustakbel komşular tanışalım. Ben
Gürsan Vural, C1/26
gursan.vural@gmail.com

matmaca dedi ki...

merhabalar ben mustafa atmaca c1 daire 34

Grs dedi ki...

Merhaba Mustafa Bey,
Gerektiğinde size nasıl ulaşabiliriz. Başka kimse yok C1 den şimdilik.
Benim
Tel : 0 505 525 10 90
Daire : C1/26
Mail : gursan.vural@gmail.com

matmaca dedi ki...

Merhaba Gürsan bey, bizim komşulardan takip ettiğim kadarıyla hiç ses çıkmıyor saygılar. TEL:05055094031 c1 daire34

dilek dedi ki...

mrb

c-1 daire 7 dilek ben komşular


denizcancan2010@hotmail.com

ulaşabilirsiniz

hepinize iyi günler

Grs dedi ki...

C1 Blok Daire sahibi mustakbel komşularımız. Lütfen buraya irtibat telefonlarınızı yazınız evler teslim edilecek belki Temmuzda ama sadece 3 kişiyiz. Nasıl bir araya geleceğiz, Yönetim kurulu oluşturamazsak abonelik işlemlerini yaptıramayız.
Gürsan.

Grs dedi ki...

Tüm C1 blok taki arkadaşlar
16 Temmuz Cuma KDV ödeme ve 19 Temmuz Pazartesi Teslimatlarda biraya gelip yapacaklarımızı planlayıp gerçekleştirelim.

Grs dedi ki...

Lütfen C1 blok daire sahiplerine 16 Temmuz 2010 Cuma günü sabah 09:00 da Karabağlar Ziraat Bankası şubesine gelmesini söyleyelim. Başka türlü toplanamayız. Hatta mümkünse, eğer işi varsa o gün öğleye kadar izin alsın herkes.

Gürsan.

Adsız dedi ki...

Adsız dedi ki...
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=58525286072

facebook içinde bir site kurulmuş toki uzundere de yaşayacaklar diye burada da fikir birliği yapılabilir.. slmlar

foto vs eklenebilir

Grs dedi ki...

C1 Blok daire sahipleri nasipse yarın (19 Temmuz 2010) sabah evleri teslim almaya gideceğiz.
Sabah 09:00 da orada buluşalım teslim alıp yönetim işlerini konuşalım.

Bireysel elektrik aboneliklerini açtırmak için Gediz Tedaş'a gitmek gerekiyormuş.

Teslim alırken gereken belgeler :

* Nufus Cüzdanı aslı ve fotokopisi
* Sözleşme fotokopisi
* Bankaya yatırılan dekontun aslı veya fotokopisi.

Tokinin verdiği sözleşme fotokopisini çektirip verinki daha sonra size lazım olduğunda elinizde bir tane olsun.

Selamlar,
Gürsan.

sebnem dedi ki...

Elektrik işlemleri için tedaşa gittiğimizde henüz bozoğlu grup tarafından evler ile ilgili belgelerin ulaşmadığını iletmişler ve şu anda elektrik abonelik işlemlerine malesef başlayamıyoruz. Belgelerin ulaşması en fazla 10 günü alır demişler. Temmuz ayında evlere taşınmak sanırım hayal :((((((

Grs dedi ki...

C1 Blok ta daire sahibi değerli komşularım. 24 Temmuz 2010 Cumartesi günü Saat 15:00 te C1 Blok önünde tanışma toplantısı yapıyoruz. Yönetim vs. konuları konuşmamız gerekiyor. C3 bloktan Uygar yönetime 33 kişievet demiş.
Pazar günü toplanıyorlarmış. Bizden öncede her işlerini hallederler büyük ihtimal ile.
Bizde ne yapacağız bunun kararını Cumartesi günü verelim.
Saygılar,
Gürsan Vural
Daire : 26

Grs dedi ki...

C1 Blok için Bireysel Tedaş abonelikleri 28 Temmuz 2010 Çarşamba yani bugün başladı.
Gerekli belgeler :
1- TAŞINMAZ TESPİT FÖYÜ VE FOTOKOPİSİ
2-) TAŞINMAZ TESLİM TUTANAĞI
3-) NUFUS FOTOKOPİSİ
4-) 124 TL

C1 blok sakinleri hemen başvurunuzu yapınız ki elektrikleri açmaya bir anönce gelsinler.

Gürsan.

Grs dedi ki...

Uygar Yönetim C1 blok için Pazar günü saat 13:00 te C1 Blok önünde Yönetim kurulu toplantısı yapacakmış. Herkesin katılmasını istiyorlar. Duyurulur.

Grs dedi ki...

Toplantı 1 Ağustos 2010 Pazar 13:00

sebnem dedi ki...

Bugün 186 Tedaş ile görüştüm. C1 bloğun elektriği gelecek hafta içi bağlanacakmış. Ne kadar doğru bilemiyorum.
Suyun ne zaman bağlanacağı halen belli değil çünkü c1 de yönetim için gerekli çoğunluk malesef sağlanamadı.

Grs dedi ki...

7 AĞUSTOS 2010 Cumartesi Saat 15:00 te C1 blok önünde toplanıp çoğunluğu sağlamak için ne yapabiliriz konuşalım. Lütfen C1 Blok olarak herkes birşeyler yapmaya çalışsın. Özellikle daha önce gelemeyen tanışamadığımız komşularımız Apartman elektriği(asansör vs.) ve evdeki suyu kullanabilmemiz için toplanmamız gerekiyor. Lütfen duyanlar duymayanlara duyursun.
Gürsan

Adsız dedi ki...

C5 içinde Tedaşa bireysel başvurular 2 gün önce başladı.haftaya elektrikler bağlanıyor.Hayırlı olsun.

engin dedi ki...

Merhaba ben c1 d:47 nin sahibi Engin Denizkusu şuan şehir dışında
bulundugumdan toplantılara katılamı
yorum elektrik müracatı hakkında bilgi vermişsiniz su baglatmak için ne yapmalıyız hemen başvurmak gerekirmi bu konuda bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
tel:535 242 30 74
denizkusudenizkusu@hotmail.com

Grs dedi ki...

Merhabalar ,
Bigilendirmeye çalışayım.
Daire içi elektrik:
Dairenizin içindeki elektrik için Çankaya'da Gediz Elektrik A.Ş. 2. kata başvuruluyor. Gerekli belgeleri daha önce yazmıştım.
Tedaş görevlileri yakında açacak. Bir arıza var onun düzeltilmesi bekleniyor şu günlerde.
Daire içi su :
İzsu apartman için tek sayacı okuyup fatura edecek, bu tek sayacı kullanıma açmak için toplam 5000-6000 TL gibi bir rakamdam bahsediliyor, bunu yatırıp açtırılması gerekir.
Apartman Elektriği (Asansör, Hidrafor vs.) :
Bunun içinde Tedaşa yine bir miktar para yatırılıyor.
Yani Su ve Apartman elektriği için Yönetim Kurulunu oluşturup, bu masrafların aidatlarını toplayıp aboneliklere geçilmesi gerekiyor.
Yönetim Kurulu ve Yönetici için tek çözüm Uygar Yönetim ismindeki İzmir firmasına bu işleri yapması için yetki vermek gözüküyor. Zira başka bu işi ben yaparım diyen şahıs veya kurum çıkmadı.
Şimdi aparmanda Toplam 56 daire var. 15 tanesi hiç satılığa çıkmadı. Kaldı 41. 4 tanesi Toki'ye ait veya Toki'ye devredilmiş. 1 tanesi devredeceğim diyor. 1 kişi Uygar Yönetime her halükarda karşı. Kaldı 35. Çoğunluk (56/2)+1=29 Yirmidokuz kişi olması gerekli. 29 kişiyi bulursak yönetim için imza veren, Toki 15+4=19 dairenin aidatlarını yatıracak.
Yani şu an evlerin geçen seneden farkı anahtarlarının artık bizlerde olması. Zira evde elektrik ve su yok. Elektrik gelse bile , evdeki su ve Aparman elektriği(Asansör vs.) yönetim oluşmadan olmayacak.
Evlerinde oturmak isteyenler oldukça mağdur durumda.
3 haftadır Cumartesileri toplanıp birşeyler yapmak için çırpınıyoruz ama sonuç alamıyoruz.
Daire sahipleri C1 blok için bu durumu düzeltecek birşeyler yapmak istiyorsa şimdilik tek çözüm gözüken Uygar Yönetim ile irtibata geçsin. Telefon 0 530 552 35 35

sebnem dedi ki...

******ÇOK ÖNEMLİDİR*********
19 Ağustos Perşembe günü saat 10:00'da C3 blokta Toki yetkilileri toplantı yapacaklar. Apartman yönetimini seçemeyen bloklar için yönetim seçimi yapılacak. C1 blok sakinlerinin bu "RESMİ" toplantıya katılımları rica olunur.
C2-C3-C5 bloklara elektrik ve su bağlandı ve bir çok aile evlerinde yaşamaya başladı. C1 blokta evlerine taşınan aileler var fakat kimse evinde yaşayamıyor. Yönetim seçildikten sonra suyu açtırmak için blok başına 6000 TL ödenmesi gerekiyor.Tahminen daire başına 110 TL düşüyor. Ayrıca apartmanın elektriği için ve apartman aidatı için paraları 19 Ağustos Perşembe günü toplayabilirsek bir kaç gün içinde su ve elektrik bağlanabilir.
C1 blokta dairesi olan komşularımıza lütfen bilgi verelim ve toplantıya katılım sağlayalım. Eğer yönetim seçilemez ise C1 blok kaç ay elektriksiz ve susuz kalır tahmin bile edemiyorum.