21 Ekim 2009 Çarşamba

Vekilimizden haber geldi.

21.10.2009 10:22 itibarı ile Ak Parti İzmir Milletvekili Tuğrul Yemişçi Beyfendinin danışmanı Tevfik Beyfendi aradı. Toki yetkilisinden aldıkları bilgiye göre geçici kabulleri yapılmış belediye ile işleri vs. sorun kalmamış birtek asansör sorunu kalmış. İskanlar alındığında eski yönetmeliğe göre yapılan asansörler yeni yönetmeliğe uymuyormuş. Asansörleri yeni yönetmeliğe göre değiştirmek masraflı olduğundan, eski yönetmeliği bugün için geçerli kılmaya çalışıyorlarmış ve 2-3 ay içinde teslim edilecekmiş.
Ben de dedim ki bu asansör olayını biliyorduk marttan beri söyleniyor. Gerçekten tek sorun bumu dedim. Evet şu an tek sorun bu imiş dedi.
Bizde arıyoruz hep 2-3 ay içinde teslim oluncak deniliyor verilmiyor. Bizede bu bilgi yine geldi gerçekmi dedim sizin sormanızla bizim sormamız fark eder ama. Dedi eğer yanlış bilgi verirlerse yerlerinden olurlar doğru vermek zorundalar.
2-3 ay bekleyecek vaktimiz yok ama yine de hadi hayırlısı bilgiler gerçekçi olduğunu umuyorum. En azından biraz netleşmiş oldu bu sayede.
Benim kanaatim okulların 2. dönemine verilir.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yeşil bloklarla ilgli olarak ne şekilde hareket etmeyi düşünüyorsunuz.gökhan çalışel bey mynet mail inizi tekrara verirmisiniz...